sobota, 23 sierpnia 2014

Rozdział 19

- Zajmuję się nią 4 lata, tydzień przerwy to nie dużo. A ty się męczysz przechodząc z kanapy na łóżko.
- Idź stąd bo zmęczony jestem.
- O hej Harry. Cześć kochanie. Jesteś ledwo przytomny. Idź na górę, ja się zajmę gośćmi.
- Co to znaczy bzykać ? - spytała Darcy.
- Darcy pooglądaj bajki. - rzucił mi małą i poszli gdzieś z brunetką Położyłem ją obok mnie i próbowałem znów zasnąć.
- Wujek będziesz mnie bzykał ?
- Darcy nie irytuj mnie. Nie, nie będę.
-No dobra - weszła na mnie i tak zasnęliśmy. Obudził mnie Styles, który walnął mnie w łeb.
- Uważaj na to co mówisz przy dziecku - wziął śpiącą Darcy.
- Odpierdol się. - mruknąłem i próbowałem dalej spać. Dostałem drugi raz w łeb
- No czego ?!
- Macie przyjść na kolacje jutro.
- Bo ? Weź spierdalaj kapciu. Śpię. - Westchnął i wyszli. Wreszcie. Mruknąłem i znów chciałem zasnąć.
- Pomóż mi. Nie będę dźwigać tych krzeseł -usłyszałem.
- Ava.. co ty robisz ?!
- Moi i twoi rodzice przyjeżdżają.
- co ?
- To. Wstawaj.
- Ty chyba głupia jesteś ?! Jak to moi rodzice ?!
- Twoja mama i siostry i brat.
- Po co ?!
- Bo chciała?! Skąd ja mam wiedzieć po co kurwa mać! Przestań na mnie wrzeszczeć jakby wszystko było moją winą! Pamiętaj, że nie tylko ty mi dziecko zrobiłeś, ale i twoja siostra jest w ciąży z moim bratem! I kurwa rusz tyłek i przynieś te krzesła!
- Teraz mnie posłuchasz. - wstałem, a ona oparła się o stół - Spuść z tonu bo przysięgam, że wyjdę z siebie i stanę obok. Po drugie sam Ci dziecka nie zrobiłem. Wytłumacz gdzie miałaś głowę jak mi nogi rozkładałaś ?! Też takiej świętej z siebie nie rób. Ja tutaj ustalam zasady, a ty nawet nie próbuj mi się stawiać bo na tym źle wyjdziesz.
- Po prostu się zamknij - odparła i poszła do kuchni.
- Tak ? Dobrze. - przyniosłem te jebane krzesła, a potem wyszedłem zapalić. I przyjechała moja mama z siostrami. Avalon cały czas do mnie podchodziła i czekała, aż ją obejmę. Haha. No już. Mogła mnie nie wkurwiać.
- Przestań się wkurzać - mruknęła. - Ty mnie traktujesz jak służbę. Bez komentarza odszedłem do Lottie.
- Cześć brat.
- Cześć siostra.
- Będziesz wujkiem - zaśmiała się.
- I ojcem. He. Wygrałem.
- Współczuję dziecku.
- Pierdol się. - wyszedłem zapalić. Pod dom podjechało kolejne auto. Rodzice Avalon. Jej mama jest wyższa ode mnie. Chyba jakaś modelka.
- Mamusiu to Louis mój ukochany. - CO?! Chyba taką miałem minę. Potrząsnąlem głową. Wyciągnęła do mnie dłoń.
- Miło mi poznać Louis. Jestem Veronica.
- Miło mi.
- Andrew - jej tata ścisnął mi rękę. Nie czuję kości..
- Louis.
- Chodźcie do środka. - Wróciłem do swojej rodziny. Usiedliśmy wszyscy przy stole. Miałem na kolanach chyba Doris. Albo to był Ernest. Trudno odróżnić. No przecież w spodnie zaglądał nie będę. Jedliśmy rozmawiając. Luke zabrał gdzieś Fizzy. Miałem bardzo zły humor. Chciałem, żeby już wyszli. Nie odzywałem się, żeby komuś nie dociąć. Gdy był wieczór i poszli, poszedłem spać. Nie obchodzi mnie nawet czy Avalon tu przyjdzie czy nie.
Zmęczenie wygrało.

 ~Harry~

 Szukałem czystej koszuli aby ją ubrać. Dwie miałem pomalowane farbami.
- Masz. - Monic podała mi jedną świeżo po prasowaniu. Co ja bym bez niej zrobił.
- Dziękuję kochanie. - pocałowałem ją.
- Nie chcę, żebyś dzisiaj szedł do restauracji.
- Nie idę do restauracji.
- No to gdzie. ? - Oparła się brodą o mój tors.
- Auto ci kupić - pocałowałem ją we włosy.
- Chcę jechać z Tobą.
- A Darcy?
- Może jechać z nami, albo odwieziemy ją do Nialla.
- To chodź - Pobiegła się ubrać. Zapiąłem koszulę i zszedłem na dół. Przyleciała do mnie córka.
- Mam kwiatuszki!
- Śliczne Darcy.
Chcesz?
- Chodź, wstawimy do wazonu. - Poszliśmy do kuchni. Wstawiłem jej kwiatki.
- Dziękuję tatku.
- Proszę skarbie. Jedziesz z nami po samochód?
- Nie. Chcę do wujka konia.
- Do Louisa? - zmarszczyłem brwi.
- Tak.
- Okay - założyłem jej buty i zawiozłem do Louisa.
- NIE MA MNIE W DOMU ! - usłyszałem kiedy tylko weszliśmy do środka.
- Biegnij do wujka

- Papa tatuś ! 
- Papa kochanie - wyszedłem. Z Monic pojechaliśmy po samochód.
- Harry, ale przejechałeś ! Tam jest komis !
- Nie kupimy auta w komisie.
- Bo ?
- Bo kupimy gdzie indziej. Gdzie będę miał pewność, że auto jest nowe i bezpieczne.
- Bo ty wydasz na mnie pełno pieniędzy..
- Zaczynamy od nowa śpiewkę.
- Ale czerwone ?
- Jakie będziesz chciała. - Pocałowała mnie w policzek, a ja się uśmiechnąłem. Dojechałem do salonu Bentleya.
- Ty żartujesz chyba.
- Chodź kobieto. - Wysiadła z samochodu. Jezu kiedy ona przestanie się tak peszyć ? Chowała się za moimi plecami, kiedy sprzedawca pokazywał nam limuzyny. Wziąłem ją za rękę i trzymałem obok siebie. Chowała twarz w mojej koszuli, a ja stawiałem ją prosto. Fajnie to musiało wyglądać.
- Wybieraj. - pokazywałem.
- Nie podobają mi się.
- Ceny Ci się nie podobają.
- Nie.. samochody.
- Ale są bezpieczne. Kupię ci mercedesa
- Ty mnie nie słuchasz. Pozwól mi wybrać. Te są brzydkie.
- Ale ładne jest Ferrari które nie gwarantuje Ci nic. Więc jakie chcesz auto?
- Na pewno nie to.
- No to mów jaki.
- Jezu nie wiem !
- Audi, mercedes, McLaren, na pewno nie porsche. Też mało bezpieczne. -pokazywał em jej zdjęcia. - Mercedes klasy C.
- To.
- Audi? Na pewno?
- Nie dręcz mnie ! - wkurwiona poszła do auta. Westchnąłem. Ma humorki. Pojechaliśmy do salonu audi. Musiałem ją siłą z auta wyciągać. Co ja mam z tą kobietą.
- Ten czy biały ?
- Powiedziałam już chyba.
- Kobieta zmienną jest - zapłaciłem. Dreptała gdzieś za moimi plecami głaskając brzuch.
Podpisałem umowy i podałem ukochanej kluczyki.
- Dzięki. - wrzuciła je na dno torebki.
- To teraz musisz nim jechać do domu.
- Jasne. Gdzie to jest ? - prychnęła i zaczęła szukać kluczyków. Co się z nią dzieje ?
- Wszystko dobrze?
- TAK !
- Więc czemu jesteś nerwowa?
- Nie wiem !
- Skarbie - Przyciągnąłem ja i wpiłem się w jej usta. Oddała pocałunek, a potem schowała się w moich ramionach. Oparłem podbródek ja jej czole. Nie psuj mi humoru.
- To gdzie to auto ? - zapytała.
- Tam. - pokazałem.
- No to widzimy się w domu.
- Tylko jedz ostrożnie.
- Spokojna Twoja rozczochrana !- poszła w stronę auta. Wsiadłem do samochodu i jechałem za nią. Przyśpieszała. Cały czas. Zabiję ją no. Zatrzymała się pod domem. Jeszcze na moim miejscu. Wysiadłem zdenerwowany. 
- Miałaś uważać.
- Przecież uważała.
- No właśnie widziałem.
- Oj przesadzasz.
- Wchodź do domu.
- Nie, bo się złościsz.
- Bo jechałaś za szybko.
- 50 km/h.
- Wchodź.
- Misiaczku no..
- Nie misiaczkuj mi, bo zawału prawie dostałem.
- Zrobić Ci dobrze ? - mruknęła do mojego ucha.
- Chyba wolę jak staje mi coś innego niż serce. - pociągnąłem ją do domu.

9 komentarzy:

Szablon wykonała Clary G